مربینو

معتبرترین مقالات ورزشی کشور

نام مقاله : یوگای خنده و خنده درمانی

مدت زمان مطالعه : 8 دقیقه

با خواندن این مقاله به سوالات زیر پاسخ داده ایم
1. هدف از یوگا خنده چیست ؟
2. فواید یوگا خنده چیست ؟

مربینو شما را به خواندن این مقاله دعوت میکنه

آشنایی من با یوگای خنده🤣
از بچگی همیشه فردی شاد بودم و شوخ طبع و همیشه با خودم فکر میکردم که من در آینده در مسیری قرار میگیرم که این شاد بودنمو انتقال بدم .
و حالا چطوری شد بالاخره اون رویای من به واقعیت پیوست و تو این مسیر قرار گرفتم :
یک روز صبح برای آموزش ورزش ایروبیک به پارک لاله رفته بودم و دور آبنما به تعدادی از دوستان در حال آموزش بودم که دیدم فردی از اون دور با لبخند با انرژی در حال نزدیک شدنه ،از همون دور انرژی مثبتشون بهم منتقل شد ،ایشون وقتی نزدیک شدن ازم خواستن که ورزش کنن و بنده هم پذیرفتم و گفتم باعث افتخار بندست ،ایشون استاد یوگای خنده و خنده درمانی مهندس محمود جلا بودند ،وقتی ورزش تموم شد ازم خواستن که در دوره های یوگای خنده شرکت کنم و مدرکمو بگیرم و این شد استارت اول من .
ایمان عادلی هستم مربی بین اللملی یوگای خنده و خنده درمانی دارای کد ریجستری ly_0098_ea.1020 از دانشگاه هندوستان دکتر مادان کاتاریا پزشک اهل بمبئی بنیانگذار یوگای خنده در جهان می باشد.
حدود ۲۰ سال که یوگای خنده😂 در سراسر جهان شکل گرفته و امروزه در حال ترویج است .در ایران عزیزمان نیز در حال گسترش می باشد.
مدرک بین المللی مربیگری را زیر نظر استاد مهندس محمود جلا گرفتم ،بعداز گرفتن مدرک یوگای خنده باشگاه زیبایی افکار را برپا کردم و در سرای محله ها شروع به تدریس کرده و مراحل شاد زیستن را آموزش دادم و در حال حاضر در ارگانهای دولتی ،مدارس ،جشن ها و مراسمات در حال آموزش دادن هستم …
هدف از یوگای خنده😂 :
بیداری جهانی ،برابری ،برادری و صلح و دوستی از راه خنده است
انجام یوگای خنده و فواید آن :
خندیدن می‌تواند ۸۰٪بر کنترل احساسات منفی اثر بگذارد و با ایجاد تغییر در وضعیت ترشحات هورمونی و آزاد کردن هورمونهایی مانند:آدرنالین و نور آدرنالین باعث رفع استرس و فشارهای عصبی روزمره و افسردگی شود و حس شادابی و سرزندگی را در فرد به وجود می آورد .
در کلاسهای شاد زیستن و یوگای خنده🤣اثرات خوب خنده درمانی باعث بهبودبیماری های روح و روانی و جسمی شده و مثبت اندیشی و امید به آینده را در افراد شکل داده ،و باعث شده اعتماد به نفس افراد دو برابر شود .
انجام تکنیک های یوگای خنده😂 در خانم ها باعث بالارفتن کیفیت خواب و حس آرامش شده
و در سالمندان باعث افزایش امید به زندگی شده است
یوگای خنده و خنده درمانی باعث بیمارانی که گوشه گیر و منزوی هستند با بالارفتن اعتماد به نفس حس شوخ طبیعی و بودن در اجتماع رو تجربه کنند .
این ورزش ( یوگای خنده🤣 ) اگر به صورت تکی و یا گروهی هر روز به صورت منظم انجام گیرد اثرات معجزه آسایی دیده خواهد شد .
خنده درمانی اثرات مثبتی در سیستم قلبی عروقی و کاهش فشار خون و قند خون دارد همچنین باعث بهبودی بیماری‌هایی نظیر ام اس و سرطان می‌شود .
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
به همه شما عزیزان مخاطبین دوست داشتنی کسانی که دوست دارن زندگیشون تغییر کنه و راه و روش شاد زیستن رو یاد بگیرند و از هر گونه غم و اندوه فارق شوند توصیه میکنم با دنیای یوگای خنده آشنا شوید و تجربه اش کنید .
باور داشتن و حس خواستن تغییر کردن رو در خودتون زنده کنید و برای خودتون و وجودتون و همه کسانی که تو زندگی دوسشون دارید و براشون ارزش قائل هستید این فرصت رو بدید .
من ایمان عادلی همیشه آرزو داشتم برای مردم سرزمینم مثمرثمر باشم و این خواسته با کمک خداوند مهربان نصیب اینجانب شد .
با تشکر

نویسنده مقاله

ایمان عادلی

آموزش تکنیک های یوگای خنده
آموزش کنترل خشم و داشتن حال خوب با انرژی مثبت

banner-ads

ثبت مقاله

robot-with-headphones-reading-book-front-server-room